čtvrtek 26. května 2011

Následky působení EMP v okolí WTC 11.září 2001.

Shluk poškozených aut v okolí WTC na pobřeží East River
Po dvou nukleárních výbuších implozivního typu v nejhlubších suterénech věží WTC,byl vyroben
elektromagnetický pulz v části Dolního Manhattanu.Poničil veškerou elektriku s rozvody až do půlky prosince 2001,kompletní elektroniku se všemi přístroji.Nejen to,ale tato energie ničila i zaparkovaná auta
v okolních ulicích kolem WTC.Důslednou evidenci poškození provedl dr.Ward v ulici dr.Roosvelta,jejichž
následky jsou od stejného zdroje energie,jako roztavený kov pod troskami v kráterech bývalých věží!
Ted Twietmeyer se však soustředil na prostor kolem věží,kam energie směřovala z velké výšky a zasáhla
většinou jen ty části aut,které byly vystaveny tím směrem.Evidentně rozhodovalo zaparkování vozidel.
*Spontání zničení ohněm na 100 procent bylo velice vzácné i prostor pod nimi byl téměř nedotčený,jakoby
byla příčinou tloušťka tělesa.Nicméně oheň tam byl,ale zkázu nedokončil.Podle teorie SHC je příčinou
výměna látek,navíc obětovaná vozidla vytvořila ochranný štít před jinými,a naznačila vektory působící  síly
magnetického pulzu na vrchních částích vozidel.Některým autům byly zasaženy zadní části na spodu karoserií,kde se našel bílý prášek kysličník hlinitý,nebo popel od intenzivního žáru,působícího pod karoserií.
Některé měly poškození na začátku zvýšené karoserie.
I barva karoserií zřejmě sehrála nějakou roli,protože prach byl jen pod vozidly s modrou barvou,a stejně
i poničení karoserie nad podvozkem.Naopak u nich přední sklo bylo neporušené,ale u všech ostatních ano!
Umístěná indukce dostatečným,mocným magnetickým pulzem do omezeného svinutí volantů dosáhla jeho
vypaření,protože nadměrný proud v ampérech rozžhavil ocel uvnitř volantu a zapálil i okolní umělou hmotu.
*Některá auta měla zablokované motory vypařováním od hrozného vířivého proudu,jehož intenzivní žár
paprskem,stěhujícím se pod ochranným krytem,podobající se mastnotě na zablokovaných součástkách se
stane prchavou látkou a plynem,jež je palivem tohoto systému.V této skupině měla vozidla značně
zdeformované karoserie.V této skupině měla vozidla značně zdeformované karoserie.Poničení čelních skel
se stalo od působení intenzivního magnetického pole,stejně dopadla i kovová výbava,propojená zmagnetizovanou kovovou kostrou.
*Významné je také poničení povrchů karoserijí mnoha aut opálením,ne však od ohně,ale od úderu letmého
záblesku EMP.Horký vířivý proud od něho vzniknuvší,může snadno barvu spálit,protože pod ochranným krytem nashromážděná teplota vytvořila ohnivou kouli, jež mohla také kompletně zničit motory i přední části
aut.Všechna zrcátka aut byly po 11.září bez skla i plastických hmot s hliníkovým odrazovým nátěrem skrze
prospěšnou elektriku od vířivých proudů.Silný magnetický pulz přivodil do zrcátek v kovovém podkladě
obrovský stres.Auta s nerozbitými předními světly i čelními skly,mohla být zaparkovaná v době zmatků
před kolapsem budovy a nasměrovaná k pulzu bokem a nebyla tak vystavena jeho velikosti,nebo byla

již za čárou ohrožení!Na obrázku jsou zničená auta v bezprostřední blízkosti WTC.
Proč pouze určité části vozidel jsou poškozené?Odpověď je v magnetickém krytu.Magnetické pulzy jsou podobné i elektromagnetické energii,která radiaci odklidí,jestliže je zabalena jejich zdrojem,což se podobá
zahrazení magnetem.Také tento magnetický pulz nebyl vyroben mříží magnetu,ale když magnetické pole
zasáhlo ocel,tak její energie se chytila do pasti a prostoupila jí!Též zmagnetizovaná ocel mohla významně
zvýšit horko vířivých proudů.Podle nákresu vektorových linií můžeme snadno určit směr pulzů i odhadnout
jejich vrchol stlačeného výbuchem minimálně jedné megatuny TNT a úderem 1 kg/6,47 cm čtverečních.
Určitou roli tam hrálo použití dvou časově blízkých gigantických výbuchů,kde ten druhý významně snížil
účinek prvního výbuchu v jižní věži.

Žádné komentáře:

Okomentovat